7 Ekim 2021 Perşembe

DENİZLİ; TARİH, SANAT, YEMEK, ŞARAP, HOROZ: 😊)))

Sadece Pamukkale ile bilinen Denizli’yi keşfe gidiyoruz. Anadolu’nun Afrodisias, Laodikeia gibi büyük Roma kentlerinde yürüyüp inanılmaz mimari eserleri göreceğiz. Yatağan palası, bıçağı ve boynuzdan tarak yapımı hakkında bilgi alacağız. Çömlekçileri ziyaret edip Anadolu’nun bu en eski sanatının eserlerine dokunacağız. Ve değişik tatların peşinden koşacağız.
Horoz ötmeden yola düşmek lazım: 😊)))
28 EKİM :  ? / ÇARDAK HAVAALANI veya DENİZLİ OTOGAR
………………’nin …………..sefer sayılı uçağı ile İstanbul’dan ayrılıyoruz. Çardak Havaalanı’nda rehberimiz ve aracımız ile buluştuktan sonra Pamukkale’deki otelimize hareket ediyoruz. Konaklama Richmond Pamukkale YP.
29 EKİM : DENİZLİ
Kahvaltımızın ardından Denizli’nin en renkli camilerinden biri olan 1880 yıllarına tarihlendirilen Akköy Cami’ne gidiyoruz. Dışarıdan hiç kimsenin önemsemeyeceği ama içini gördükten sonra unutmayacağı bu küçük camiden sonra tarih ve sanat dolu olan Karacasu Vadisi’ne hareket ediyoruz. Ülkemizin en eski sanatlarından biri olan çömlek yapımını görüp, bilgi alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından Aşk Tanrıçası Afrodit’in kenti Afrodisias; tiyatrosu, dünyanın en iyi korunmuş hipodromu, kabartmalar ile süslü Sebasteion ve ünü Dünya’ya yayılmış olan heykelleri görüp Pamukkale’ye dönüyoruz. Konaklama Pamukkale Richmond YP
30 EKİM : DENİZLİ / GÖLHİSAR
Erken kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılıyoruz, hedefimiz Anadolu’nun en büyük kentlerinden biri olan Laodikya; çifte tiyatroyu, restore edilmiş tapınaklarını bir Laodikyalı gibi mermer döşeli yollarda yürüyüp görüyoruz.  Laodikya’dan sonra Denizli merkezde ‘Bayram Yeri’ne gidiyoruz. Burada bakırcılar çarsısında dolaşıyoruz. Ve Denizli merkezden sonra bıçakları ve palaları ile ünlü Yatağan. Ama Yatağan sadece bıçak değil: Boynuzda yapılma tarakları göreceğiz ve keçi sütünden yapılma dondurmasını tadacağız. Günümüzü muhteşem bir cami ile bitiriyoruz Yazır Hacı Ömerağa Cami. Konaklama Gölhisar Era Otel OK
31 EKİM : GÖLHİSAR / ÇARDAK HAVAALANI
Kahvaltının ardından dağın yamacından ovaya bakan heybetli kent, Kbyra. Son yılların en önemli arkeolojik buluntularına ev sahipliği yapan kenti ziyaret ediyoruz.  Etkileyici Kbyra’nın ardından çok önemli bir doğa harikası Kaklık Mağarası. İçindeki ve dışındaki termal kaynakları, sarkıt ve dikitleri ile anılmaz manzaralar sunan mağarayı geziyoruz. Öğle yemeğimizin ardından ahşap işçiliği ve renk çeşitliliği açısından hazine sayılan 1772 tarihli Boğaziçi Cami. Boğaziçi Caminin güzelliklerini konuşmayı bitirmeden, güzelliği ile akıllara durgunluk veren 1884 tarihli Belenardıç Cami. Kesme taştan yapılan caminin dışı ile içi iki farklı dünya. Yoğun günün sonunda Çardak Havaalanı.
FİYAT DAHİL SERVİSLER
Konusunda ve bölgede çok tecrübeli Rehber
Pamukkale 4* otelde yarım pansiyon konaklama
Gölhisar 3* otelde oda kahvaltı konaklama
Rehber ve kaptan masrafları
Katılımcı sayısına göre lüks klimalı araç
Bölge haritası ve tur Dosyası
FİYAT HARİÇ SERVİSLER
Pamukkale Ulaşım
Öğle ve akşam yemekleri (Pamukkale hariç)
Giriş ücretleri
Öğle, akşam ve otel yemeklerinde alınacak her türlü içecek