15 Ekim 2021 Cuma

BİR TANZANYA ATASÖZÜ DER Kİ: GÜNDÜZ ÇOK YÜRÜYEN, ÇOK ÖĞRENİR...!

Hayvanların gerçek dünyasına, çitlerin, duvarların olmadığı ve gözünüzün alabildiği manzaranın parçası oldukları Tanzanya’ya gidiyoruz.

1. GÜN: TÜRKİYE – KLİMANJERO – ARUSHA - TARANGİRE

Arusha’daki otelimizde rehberimiz ve kaptanımız ile buluşuyoruz. Safari ve gün hakkında bilgilerimizi aldıktan sonra araçlarımıza binip Tarangire Ulusal Parkı’na hareket ediyoruz. Öğle yemeğimizi safari sırasında piknik olarak alıyoruz. Kısa bir dinlenmenin ardından safarimize devam ediyoruz ve gün sonu otelimiz Hhando Coffee Lodge gidiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

2. GÜN: TARANGİRE - SERENGETİ

Tüm dünyada milli parkların içinde en bilineni Serengeti Ulusal Parkı. Kendine has manzarası içinde Serengeti’nin her köşesinde Öğle yemeğimizi parkın sakin bir köşesinde piknik olarak alıyoruz ve kısa bir dinlenmenin ardından yeniden fillerin, zürafaların, aslanların ve diğer hayvanların peşine düşüyoruz. Gün sonunda otelimize, Serengeti Heritage Çadır Kampına gidiyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde.

3. GÜN: SERENGETİ - NGORONGORO

Sabah kahvaltımızın ardından yeniden hazırlanıyoruz. Bugün Ngorongoro’nun yükseklerine çıkıyoruz ve yanardağın kraterinin içine iniyoruz. İnanılmaz güzellikteki manzaraların eşliğinde kraterin içinde yaşayan hayvanların peşine düşüyoruz. Bugün öğle pikniğimiz biraz her zaman yaptığımız saatten biraz daha geç oluyor. Pikniğin ve kısa molamızın ardından yeniden safariye başlıyoruz. Günün sonunda otelimiz Hhando Coffee Lodge gidiyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde.

4. GÜN: NGORONGORO – MANYARA GÖLÜ – ARUSHA

Sabah kahvaltısının ardından birçok kuş türünün ve vahşi hayvanın bulunduğu Manyara Gölü’ne doğru hareket ediyoruz. Göl çevresindeki hayvanları gördükten sonra öğle yemeği için piknik yapıyoruz ve sonrasında Arusha’ya doğru hareket.

5. GÜN: ARUSHA – ZANZİBAR

Muhteşem bir ada olan Zanzibar’a uçmak için otelimizden ayrılıp havaalanına gidiyoruz. Zanzibar’a varışımızın ardından Nungwi bölgesindeki otelimize hareket ediyoruz. Konaklama ve akşam yemeği Mnarani Otelde.

6. GÜN: ZANZİBAR

Kahvaltımızın ardından adayı keşfedeceğimiz panoramik turumuzu yapıyoruz. Turun ardından otelimize dönüyoruz.

7. GÜN: ZANZİBAR- ARUSHA – TÜRKİYE

Uçak saatimize göre otelden ayrılıp havaalanına gidiyoruz. İlk uçuşumuz Arusha ve oradan da İstanbul.