10 Ekim 2017 Salı

LAPLAND VE NOEL BABA

14 Mart: İstanbul / Helsinki / Rovaniemi
THY 1761 sefer sayılı uçak ile saat 09:00’da İstanbul kalkış, 11:30 Helsinki varış. Saat 20:20’deki Finair 539 sefer sayılı uçağımıza kadar serbest zaman. Saat 20:20’de Helsinki’den Rovaniemi’ye uçuyoruz.  Havaalanında araç ile buluşup Rovaniemi’ye hareket.  Varışta otelimize yerleşme
**** Rovaniemi varış saatine göre extra tur gerçekleştirilecek veya dinlenme zamanı verilecektir.
Konaklama  Rovaniemi
15 Mart: Rovaniemi
Kahvaltının ardından Ren geyiklerini ve husky köpeklerini tanıyacağımız turumuz (Başlangıç 10:15-Bitiş 13:00) için toplanıyoruz. Ren geyiği çiftliğinde önce bu hayvanlar hakkında bilgi alacağız ve sonra Ren geyiklerinin çektikleri kızakta 30 dk çevreyi dolaşacağız. Ren geyiği çiftliğinden husky köpeklerini tanıyacağımız diğer bir çiftliğe gidiyoruz. Burada da huskylerin çektiği bir kızakta 20 dk tur yapacağız. Turumuzun ardından kamp ateşinin çevresinde otururken sıcak içeceklerimizi alıp, köpekler hakkında bilgi edineceğiz.  Konaklama  Rovaniemi
16 Mart: Rovaniemi
Sabah kendi imkanlarımız ile Noel baba Köyü’ne gidiyoruz. Öğle yemeğinin ardından kar motoru ile turumuza çıkıyoruz. Turumuzda donmuş nehirlerden, kar ile kaplı ormanlardan geçeceğiz. Kısa molamızda sıcak içeceklerimiz bize enerji verdikten sonra yeniden oranların derinlerine gireceğiz otelimize dönmeden (Başlangıç  14:00-Bitiş 16:00)
17 Mart: Rovaniemi
Sabah Finair’in 532 sefer sayılı uçağı ile saat 09:35’de Rovaniemi’den ayrılıyoruz ve 10:50’de Helsinki’ye ulaşıyoruz.  Havaalanında terminal değiştirip THY’nin 1762 sefer sayılı uçağı ile 12:25’de Helsinki’den ayrılıyoruz ve İstanbul’a 16:50’de ulaşıyoruz.
FİYATA DAHİL TUR SERVİSLERİ
Misafirlerin evlerinden havaalanına veya havaalanı hareket noktasına getirilmeleri ve dönüşte bırakılmaları
4* otelde konaklama (Finlandiya’da yıldız sistemi yok. Ama 4* ,tam 4* değil yakın gibi düşünmek gerekir.
Rovaniemi Yarım Pansiyon konaklama
Rovaniemi-otel- Rovaniemi havaalanı transferleri
Rehberin her türlü masrafı
Rehber, kaptan ve otel tipleri
Yukarıda yazılı tüm extra turlar (sayımızın az olması nedeni ile extra turlar başka grupların katılımı ile gerçekleştirilecektir)